Autentificare Înregistrare
Catalog
Comparație Favorite Comandați un apel
Înapoi
Materiale de construcții
Instrumente
Echipamente electrice
Sisteme de inginerie
Interior și decor
Instalații sanitare
Elemente de fixare
Grădinărit și odihnă

Return

Mărfuri cu o calitate corespunzătoare

Puteți returna produsele care nu au defecte la magazinul VERITAN. Puteți returna produsele în termen de 14 de zile de la data achiziției.

Acceptăm returnarea produselor care nu au fost folosite, care și-au păstrat aspectul original și proprietățile de consum, cu toate sigiliile și etichetele din fabrică.

 
Mărfuri de calitate necorespunzătoare

În cazul în care observați o defecțiune sau un alt defect al produselor, puteți să vă adresați la magazinul VERITAN.

Dacă doriți, putem înlocui produsele sau vă putem returna întreaga sumă a prețului de achiziție.

Pentru a returna produsul veți avea nevoie de:

Un bon eliberat de casă marcat sau o altă dovadă de plată. (Dacă nu există un bon eliberat de casă sau altă dovadă de plată, nu va fi posibil returnul! Nu primim fotografii ale bonurilor!)

Returnarea produselor aflate în garanție și a produselor care nu sunt în garanție se va face în conformitate cu diferite reguli.

 

Produse cu garanție

În cazul în care produsul are o perioadă de garanție și aceasta nu a expirat, puteți trimite produsele la magazinul VERITAN pentru control de calitate sau reparații în garanție.

De asemenea, puteți contacta un centru de service autorizat al producătorului, indicat în cartea de garanție. În cazul în care centrul de service declară că bunurile nu pot fi reparate, adresați-vă la magazinul nostru pentru returnare sau schimb.

Pentru a returna un produs din magazin, aveți nevoie de:

  • Cartea de garanție sau un raport de la un centru de service autorizat;
  • Produsul cu toate actele și accesoriile;
  • Un bon eliberat de casă sau o altă dovadă de plată.

( În cazul în care produsul are propriul ambalaj, vă recomandăm să îl păstrați, altfel nu va fi posibilă returnarea acestuia. )

 

Produse fără garanție

În cazul în care un produs nu este acoperit de garanție, dar doriți să îl returnați, puteți să vă adresați la magazin în termen de 5 luni de la data achiziției.

Pentru a returna un produs din magazin, aveți nevoie de:

  • Un raport de expertiză care să confirme că produsul este defect;
  • Produsul și toate documentele și accesoriile acestuia;
  • Un bon de casă sau o altă dovadă de plată.

( În cazul în care produsul are propriul ambalaj, vă recomandăm să îl păstrați, altfel nu va fi posibilă returnarea acestuia. )

 

Returnarea banilor

Magazinul va returna suma indicată pe bonul de casă în momentul achiziționării produsului.

Pentru a obține o returnare veți avea nevoie de un document de identitate. 

Metode de returnare a banilor:

În cazul plăților în numerar, returnarea se va face în aceeași formă sau pe cardul bancar ales de dumneavoastră. 

În cazul plăților fără numerar, banii vor fi returnați pe cardul dumneavoastră bancar. Timpul de creditare a banilor depinde de banca care a emis cardul.

 

Return de produse achiziționate din online magazinul VERITAN

 
Produse de calitate corespunzătoare

Puteți returna produsele de calitate corespunzătoare care și-au păstrat aspectul comercializabil și proprietățile de consum. Puteți face o returnare la magazinul VERITAN.

Pentru a returna un produs, aveți nevoie de:

  • Un bon electronic sau numărul de comandă; 
  • Un act de identitate;
  • Un card bancar, care a fost utilizat pentru a plăti achiziția, în cazul achizițiilor fără numerar. Și, de asemenea, un bon eliberat de terminalul curierului după plata comenzii.
Perioada de returnare

Puteți returna produsele în bună stare la magazinul VERITAN. Puteți returna produsele în termen de 14 de zile de la achiziționare.

Acceptăm returnarea produselor nefolosite care sunt încă întregi, cu toate etichetele și sigiliile originale.

Dacă nu sunteți sigur că produsul dvs. poate fi returnat, vă rugăm să scrieți la Serviciul de asistență pentru clienți de pe site.

Returnarea se va face în același mod în care s-a efectuat achiziția: în numerar sau prin transfer pe cardul bancar de pe care a fost plătită achiziția. Timpul necesar pentru creditarea banilor depinde de banca care a emis cardul.

 

Mărfuri de calitate necorespunzătoare

Dacă găsiți o defecțiune sau un alt defect al produsului, puteți să vă adresați la magazinul VERITAN

Pentru a-l returna, aveți nevoie de bonul electronic sau de numărul de comandă.

Returnarea produselor aflate în garanție și a celor care nu sunt în garanție se face în conformitate cu diferite reguli. 

 

Produse cu garanție

În cazul în care produsul are o perioadă de garanție și aceasta nu a expirat, puteți trimite produsele la magazinul VERITAN pentru control de calitate sau reparații în garanție.

De asemenea, puteți contacta un centru de service autorizat al producătorului, indicat în cartea de garanție. În cazul în care centrul de service declară că bunurile nu pot fi reparate, adresați-vă la magazinul nostru pentru returnare sau schimb.

Pentru a returna un produs din magazin, aveți nevoie de:

  • Cartea de garanție sau un raport de la un centru de service autorizat;
  • Produsul cu toate actele și accesoriile;
  • Un bon electronic sau numărul de comandă.

( În cazul în care produsul are propriul ambalaj, vă recomandăm să îl păstrați, altfel nu va fi posibilă returnarea acestuia. )

 

Produse fără garanție

În cazul în care un produs nu este acoperit de garanție, dar doriți să îl returnați, puteți să vă adresați la magazin în termen de 14 zile de la data achiziției.

Pentru a returna un produs din magazin, aveți nevoie de:

  • Un raport de expertiză care să confirme că produsul este defect;
  • Produsul și toate documentele și accesoriile acestuia;
  • Un bon electronic sau numărul de comandă.

( În cazul în care produsul are propriul ambalaj, vă recomandăm să îl păstrați, altfel nu va fi posibilă returnarea acestuia. )